Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047005001 |
Generatie Y ontmoet X, pragmaten en babyboomers De nieuwe generatie werkende junioren, Generatie Y(geboren tussen 1985 en 2000) zorgt nu al voor enige opschudding: ze denken en werken anders dan het bedrijfsleven gewend is. In dit boek is Generatie Y zelf aan het woord. Jonge ondernemers en professionals vertellen openhartig hoe zij tegen de andere generaties aankijken, wat hun op- en tegenvalt. En ja, ze zijn eigenwijs; maar ze vinden teamspirit en persoonlijk contact met oudere generaties ook belangrijk. Met een open mind spreken ze met hen over carriere, echt samenwerken en inspirerend leiderschap. Een van de opvallende conclusies is dat Generatie Y juist met de actieve babyboomers een goede klik heeft. Aart Bontekoning verschaft het theoretische kader, gebaseerd op zijn onderzoek, Marieke Grondstra en haar Y-genoten zorgen voor de verfrissende blik. Dat levert boeiende inzichten en praktische handvatten op, waarmee (HR-)managers en leiders de generatieverschillen in hun eigen organisatie kunnen opsporen, bespreekbaar maken en benutten.