Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789038801070 |
Waar moeten we nu echt over nadenken? Alles om ons heen verandert, oude systemen werken niet meer en de technologische vernieuwing lijkt grenzeloos. Dit maakt ons angstig. Maar het geeft ons ook de mogelijkheid om een nieuwe koers in te zetten. In Brainwash beredeneert een eclectische mix van denkers wat de denk- en doe-agenda voor de komende tijd moet zijn. Grote maatschappelijke thema's worden in verbinding gebracht met kleine alledaagse persoonlijke vragen om helder te krijgen wat onze mogelijkheden zijn. Belangrijke internationale filosofen van dit moment zetten klassieke kennis in om nieuwe vragen te begrijpen en jonge talentvolle denkers geven verrassende nieuwe perspectieven op eeuwenoude vragen. Zo geeft Michael Sandel een nieuwe blik op onze omgang met geld, laat Désanne van Brederode zien wat de mooie kanten van Facebook zijn, zet Ad Verbugge ons aan het denken over Europa en laat Julian Baginni ons inzien hoe schaamte een steeds grotere rol gaat spelen in onze levens, waarom dit nodig is en wat de gevaren hiervan zijn.