Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789020981353 |
Goed management is niet vanzelfsprekend. Meer dan ooit is het een kunst, een gave. Managers organiseren succes. Of dat zouden ze toch moeten doen. Ze zouden moeten plannen, efficiënt organiseren, talent ontwikkelen en vooral flink monitoren. Maar doen ze dat wel? Managers doen bijna alles, behalve wat ze zouden moeten doen. Aan plannen en organiseren komen ze nauwelijks toe. Managers komen steeds voor nieuwe uitdagingen te staan: taakstellingen verschuiven, organisatievormen verouderen zienderogen en nieuwe generaties van medewerkers bieden zich aan. Daarom moet elke manager een zinvolle plaats innemen in de driehoek 'taakstelling - organisatie - mensen'. Dit boek biedt een antwoord op de allerbelangrijkste managementvragen: Hoe ontstaat succes? Wat bepaalt de resultaten van een organisatie? Is het een kwestie van strategie? Van superieure processen? Van supergemotiveerde mensen? Of nog van iets anders? Kortom, met Essentials Management heb je alles bij de hand om je managementbrein te upgraden.