Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Hans van der Heijden, Ronald Meijers |
---|---|
Artikelnummer: | 9789462156340 |
EAN-code: | 9789462156340 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Het boek De HX factor (ISBN:9789462156340) geschreven door Hans van der Heijden, Ronald Meijers bestel je op bruna.nl! Human resources – menselijke grondstoffen…. Wat een gruwelijke term. Het gedachtegoed van Human Resources Management (HRM) stamt uit het midden van de jaren tachtig en is gebaseerd op beheersing van de mens als productiefactor via planning en controle. We zijn 35 jaar verder, maar in de meeste organisaties is deze visie nog steeds dominant. HRM moet veranderen in Human Experience Management – HXM – en zelf de leiding nemen over deze transformatie. Daarvoor reiken de auteurs in De HX Factor zo’n 99 praktische en soms revolutionaire ideeën aan in een gloedvol betoog om organisaties menselijker te maken. Niet alleen omdat het deugt – organisaties zijn tenslotte groepen mensen die samen een doel proberen te bereiken – maar ook omdat het werkt. Menselijke organisaties zijn namelijk gezonder, duurzamer, geliefder, lerender en succesvoller. De HX...