Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | Wil Michels |
---|---|
Artikelnummer: | 9789001738174 |
EAN-code: | 9789001738174 |
Het boek Fanstrategie (ISBN:9789001738174) geschreven door Wil Michels bestel je op bruna.nl! Fan zijn is fan-tastisch Een merk met veel fans is enorm krachtig. Het wil geen klanten maar fans die ambassadeur zijn voor het merk in hun eigen sociale netwerk. Social media zijn de multiplier voor de fanstrategie en daarom zijn fans extreem waardevol in de communicatie. Zij zijn topinfluencers. Wat maakt dit boek uniek℃ Veel boeken over fans zijn vooral anekdotisch. Dit boek biedt je een strategische aanpak. Vaak ligt de nadruk sterk op sales, in dit boek staat de psychologie van de fans en de emotie en relatie tussen de fan en het merk centraal. Daarbij gaat het om bedrijven maar evenzeer over steden en non-profitorganisaties. We starten met de belangrijkste fans: de eigen medewerkers. De basisgedachte is dat interne fans externe fans maken en externe fans voor nieuwe fans zorgen. Wil Michels verstaat als geen ander de kunst om complexe zaken eenvoudig uit te...