Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789491560682 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Formats The next step in contentmarketing In Formats wordt de lezer meegenomen in de wereld van gewenste content in de vorm van formats. Je leest hoe je als merk zelf formats kunt ontwikkelen. Formats die hard nodig zijn omdat ze binnen de contentstrategie van merken zorgen voor meer orde, meer structuur en minder los zand. Wat campagnes zijn voor reclamemakers, zijn formats voor contentmakers. En in formats zijn we goed in Nederland. We behoren, zeker op het terrein van tv-formats, tot de absolute wereldtop. Maar wat maakt een format een format? En wat maakt een format een succesvol format? Hoe ontwikkel je formats die helpen om de klant loyaal en mogelijk zelfs verslaafd te maken aan jouw verhaal? In dit boek analyseert de auteur meer dan honderd contentformats en leer je van de beste formatontwikkelaars. Zij komen uitvoerig aan het woord en delen hun inzichten en creatieve aanpak. Formats is geschreven voor marketeers, contentmakers, tv-makers, YouTubers en wellicht zelfs reclamemakers.