Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052619729 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
We worden geregeerd door mailtjes, vergaderingen, smsjes, telefoontjes, twitter, te lezen boeken en rapporten. Daarbij is het tegenwoordig mogelijk, via onze computers/laptops maar vooral tablets en smartphones, 'altijd en overal online' te zijn om deze gegevens te raadplegen. Hierdoor verandert de scheiding en daardoor de balans tussen werk en privé! Organisaties willen een hoge productiviteit, wat Information Overload en daardoor stress in de hand werkt. Maar zijn gestresste mensen wel productief en creatief? Uiteindelijk hebben organisaties meer baat bij gelukkige medewerkers bij wie werk en privé in balans is. In beeldende en humoristische stijl maakt Ronald van de Buld inzichtelijk wat het probleem is en wat je kunt doen om jouw Information Overload te overleven. Naast de theorie biedt dit boek je praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan: o.a. MindMappen, snellezen, creatief denken, motivatietechnieken en metacognitie.