Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052617343 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Je bent wat je deelt. Dat is de nieuwe ethiek van de wereld gecreëerd doorwebsites als YouTube, LinkedIn en Wikipedia. We-think beschrijft de weergalozevloedgolf van creativiteit en vernieuwing die hierdoor op gang isgekomen en onvermoede krachten herbergt. Want wat betekent dit voor demanier waarop we ons leven, onze maatschappij en onze organisaties inrichten?Massaconsumptie zoals we dat nu kennen heeft haar langste tijd gehad. Inhet We-think-tijdperk consumeren klanten niet meer passief maar staatmassaparticipatie voorop. De generatie die opgroeit met internet wil nietalleen toekijken maar ook meedoen. Hun motto: wij denken dus wij bestaan.In dit verrassende boek laat de auteur zien hoe u voor uzelf en uw organisatiehet maximale uit We-think kunt halen. Het is het resultaat van een uniekonline-experiment van gezamenlijke creativiteit waarbij honderden mensenover de hele wereld betrokken waren.We-think is verplichte kost voor iedereen, scepticus of fan, die wil wetenof het web nu écht zo machtig is als wel wordt beweerd.Charles Leadbeater is een van ¿s werelds belangrijkste autoriteiten op hetgebied van creativiteit en innovatie binnen organisaties. Hij adviseerde opinternationaal niveau bedrijven, steden en regeringen en was jarenlang deadviseur van Tony Blair. In 2005 werd hij uitgeroepen tot een van de grootstemanagementdenkers ter wereld.