Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789043027670 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Voorwoord 1 De kracht van merken 2 Het draait om waarmaken 3 Internal branding om medewerkers te binden 4 Het snijvlak van marketing, communicatie en HRM 5 Leiderschap 6 Social media en internal branding 7 Bepalen (fase 0): merkpositionering en definiëring 8 Het Internal Branding fasemodel 9 Verklaren van het merk 10 Laden van het merk 11 Beleven in de praktijk 12 Verankeren in de organisatie 13 Dertien merkwaardige waarheden 14 Bijzondere praktijkcases Literatuurlijst Over de auteurs Index