Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789082027402 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Anna, Joris en Orlando hebben het lastig. Ze werken als manager, zelfstandige en winkelier, maar hun omzet loopt terug. Op een avond belanden ze samen bij een rockconcert van de zanger David. Hoewel hij in de grote media nooit veel aandacht krijgt, blijkt hij volle zalen te trekken. Hoe doet hij dat? In een serie opdrachten deelt David zijn sleutel tot groei met Anna, Joris en Orlando. Manager Joris twijfelt, winkelier Orlando gaat enthousiast aan de slag en zelfstandige Anna wordt geconfronteerd met onverwachte uitdagingen. Hoe het verder gaat? Dat leest u in 'Een zaak van fans'.Als ondernemer of zelfstandige zult u veel herkennen. Maar u leest niet alleen, u gaat ook zelf aan de slag. Elk hoofdstuk sluit af met opdrachten voor uw bedrijf. Ga goed geld verdienen en sneller groeien met uw bedrijf. Dat is een zaak van fans!Lezers ontvangen bij dit boek kostenloos de online training 'Fans van mijn zaak' van zeven modules die hoort bij dit boek, om ook in uw bedrijf meer fans te krijgen en goed geld te verdienen.OVER DE AUTEURDr. ir. Ellen de Lange-Ros is bedrijfskundige en directeur van Faxion. Ze helpt ondernemers en zelfstandigen harder te groeien door zachter te werken. Ze schreef in 2013 het boek 'Een zaak van fans' over online marketing en goed geld verdienen. Onder haar eigen klanten heeft ze een aantal succesvolle ondernemers met een gebrek aan tijd. Daarom lanceerde ze haar tweede boek, over tijd maken en zacht werken.Ellen promoveerde in kwaliteitsmanagement aan de Universiteit Twente en werkte daarna in verschillende functies bij KPN als researcher, projectmanager en marktonderzoeker en had daarbij een leidinggevende rol. Ze startte in 2006 haar bedrijf Faxion. Op haar blog De Glazenwasser geeft ze gratis advies over helder zicht op je klanten, meer fans krijgen met online media en harder groeien door zachter te werken: www.faxion.nl/de-glazenwasser